Het reclamebordengilde van VSCO’61 heeft afgelopen week opnieuw een nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Taste of the Wolve uit Oosterwolde. Eigenaar Ryan Wolff kwam hiervoor naar sportpark De Heughte om de reclameborden officieel te overhandigen aan VSCO’61-bestuurslid commerciële zaken Rick Spijkerboer. Uit dank en als waardering voor de support werd de nieuwe bordsponsor een fraai bloemstuk aangeboden, en werd het jonge bedrijf veel succes toegewenst.
Taste of the Wolve (TOTW) staat voor samen genieten, lachen en herinneringen maken – altijd met écht lekker speciaalbier erbij. Het draait om momenten van verbinding, of dat nu tijdens een sportieve uitdaging is, een ontspannen moment of gewoon het vieren van het leven. Bij TOTW gaat het om de simpele dingen: goed speciaalbier, goede vibes en gezelligheid.
Na een familieweekend in 2021 vol speciaalbier en een brouwerijbezoek ontdekte de toen pas 19-jarige Ryan Wolff zijn passie voor het proeven van verschillende bieren. Met ondernemen als andere grote interesse besloot hij eind dat jaar The Taste of the Wolve (TOTW) op te richten. Hij begon met het verkopen van bierpakketten van zowel bekende als kleine, lokale brouwerijen.
“Iets maken wat echt van jou is, dat voelt gewoon super.” Zo begon hij met zijn eerste thuisbrouwinstallaties, en al snel stonden er verschillende speciaalbieren in de kelder. 2023 werd het jaar van veel testen en proberen. Begin 2024 werd zijn Juicy Blonde gelanceerd: een fris, fruitig speciaalbier dat de perfecte balans vond tussen hoparoma en subtiele zoetheid. Met een rebranding die het merk naar de volgende stap bracht, is Juicy Blonde nu beschikbaar bij circa 30 verkooppunten en via de webshop.
Na het succes van Juicy Blonde was het tijd voor een nieuw speciaalbier. Dat werd Mysterious Moon: een bier dat de verwachtingen overtreft en je meteen meevoert naar een andere wereld. “Na een geweldig openingsfeest, waar iedereen gelijk fan was van de complexe en verfrissende smaak, staat dit bier nu klaar om zijn plek te veroveren. Maar dit is pas het begin. 2025 wordt het jaar van verdere groei. We kijken uit naar nieuwe markten en werken aan een derde speciaalbier. Het avontuur stopt niet hier – het wordt alleen maar spannender!”, aldus de gedreven speciaalbierondernemer Ryan Wolff.
Om de naamsbekendheid verder te vergroten en tevens de maatschappelijke betrokkenheid te onderstrepen, is Taste of the Wolve recent reclamebordsponsor geworden van “zijn” club VSCO’61. Op sportpark De Heughte overhandigde eigenaar Ryan Wolff de modern gestylde reclameborden aan VSCO’61-bestuurslid commerciële zaken Rick Spijkerboer. Ook hierbij werd uit dank en waardering een fraai bloemstuk aangeboden, en werd de jonge onderneming veel succes toegewenst.
Ook toe aan een speciaalbiertje?
Taste of the Wolve (TOTW)
Groote Woldweg 34
8097 RS Oosterwolde
Tel.nr.: 06-18234008
Web: www.tasteofthewolve.nl
Email: info@tasteofthewolve.nl
Ook te volgen via: Facebook · Instagram · TikTok · YouTube
De foto’s zijn gemaakt door VSCO’61-clubfotograaf Dries van Dijk, bekijk ze HIER.